A C E G I K L M N O R S W

A

actionPerformed(ActionEvent) - Method in class MineSweep3D
handles the menu tasks

C

callLogicOnMouseEvent(MouseEvent, int) - Method in class MineSweep3D
Helper method for mouseevents this routine act as a pipeline betwen logic engine and graphic it handles needed coordinate transformation.
ClickHandler - class ClickHandler.
Stores information about a pick hit and return its result
ClickHandler(Canvas3D, BranchGroup) - Constructor for class ClickHandler
Default constructor.
close(BufferedInputStream) - Static method in class Mio
Stäng den öppnade filen efter läsning
createSceneGraph(Canvas3D) - Method in class MineSweep3D
This is the main routine that builds up the DAG tree that holds all the objects used in the scene is sets up mouse listening, picking and light.
Cube - class Cube.
 
Cube() - Constructor for class Cube
Constructs a color cube with unit scale.
Cube(double) - Constructor for class Cube
Constructs a color cube with the specified scale.

E

eof() - Static method in class Mio
Returnera true om ctrl-D står i tur från tangenterna
eof(BufferedInputStream) - Static method in class Mio
Returnera true om filen är slutläst
eoln() - Static method in class Mio
Returnera true om retur står i tur från tangenterna
eoln(BufferedInputStream) - Static method in class Mio
Returnera true om retur står i tur att läsas i filen

G

get() - Method in class Gitter
Gets the gitter.
getChar() - Static method in class Mio
Läs ett tecken från tangenterna och returnera det
getChar(BufferedInputStream) - Static method in class Mio
Läs ett tecken från filen och returnera det
getClickResult(MouseEvent) - Method in class ClickHandler
Get the PickResult from a MouseEvent.
getDouble() - Static method in class Mio
Läs decimaltal avgränsat av blanka från tangenterna och returnera det
getDouble(BufferedInputStream) - Static method in class Mio
Läs ett doubletal avgränsat av blanka från filen och returnera det
getInt() - Static method in class Mio
Läs ett heltal avgränsat av blanka från tangenterna och returnera det
getInt(BufferedInputStream) - Static method in class Mio
Läs ett heltal avgränsat av blanka från filen och returnera det
getLine() - Static method in class Mio
Läs en rad från tangenterna, glufsa radbytet, returnera raden
getLine(BufferedInputStream) - Static method in class Mio
Läs en rad från filen, glufsa radbytet, returnera raden
getOrigo() - Method in class Gitter
returns origo
getState(BranchGroup, Vector3f, int) - Method in class Gitter
gets the state on a gitter node
getUnityLength() - Method in class Gitter
returns abs of unity vector
getWord() - Static method in class Mio
Läs ett ord avgränsat av blanka från tangenterna och returnera det
getWord(BufferedInputStream) - Static method in class Mio
Läs ett ord avgränsat av blanka från filen och returnera det
Gitter - class Gitter.
Handles grouping of objects to form a gitter of objects
Gitter() - Constructor for class Gitter
Default constructor.
Gitter(int) - Constructor for class Gitter
constructor.
Gitter(int, int) - Constructor for class Gitter
constructor.

I

init() - Method in class MineSweep3D
Init routine called from main.

K

keyPressed(KeyEvent) - Method in class MineSweep3D
Key pressed
keyReleased(KeyEvent) - Method in class MineSweep3D
Key released
keyTyped(KeyEvent) - Method in class MineSweep3D
Key typed
klicka(int, int, int, int) - Static method in class Logik
Generates the changes and returns them.

L

Logik - class Logik.
Runs i all.
Logik() - Constructor for class Logik
 
loose() - Static method in class MineSweep3D
popup window when loosing the game

M

main(String[]) - Static method in class MineSweep3D
 
Mine - class Mine.
Builds a mine object with help from primitives.
Mine(float) - Constructor for class Mine
Default constructor
MineSweep3D - class MineSweep3D.
 
MineSweep3D() - Constructor for class MineSweep3D
default constructor not used.
Mio - class Mio.
Enkel in- och utmatning, Henrik Eriksson, 1997-02-03

Log:
2000-10-29 Metoder med liten bokstav, syntax.
Mio() - Constructor for class Mio
 
mouseClicked(MouseEvent) - Method in class MineSweep3D
Implementate MouseEvent.
mouseEntered(MouseEvent) - Method in class MineSweep3D
 
mouseExited(MouseEvent) - Method in class MineSweep3D
 
mousePressed(MouseEvent) - Method in class MineSweep3D
 
mouseReleased(MouseEvent) - Method in class MineSweep3D
mouse release

N

nextChar() - Static method in class Mio
Tjuvtitta på nästa tecken från tangenterna och returnera det
nextChar(BufferedInputStream) - Static method in class Mio
Tjuvtitta på nästa tecken i filen och returnera det

O

openRead(String) - Static method in class Mio
Öppna filen för läsning
openWrite(String) - Static method in class Mio
Öppna filen för skrivning

R

registerWindowListener(JFrame) - Static method in class MineSweep3D
handles the event of closing the window

S

set(Group) - Method in class Gitter
Set the gitter
setState(BranchGroup, Vector3f, int) - Method in class Gitter
sets the state on a gitter Node
skapaSpelfält(int, int) - Static method in class Logik
Creates the playfield for the game MineSweep3D
skipBlanks() - Static method in class Mio
Glufsa eventuella blanka på tur att läsas från tangenterna
skipBlanks(BufferedInputStream) - Static method in class Mio
Glufsa eventuella blanka på tur att läsas i filen

W

win(String) - Static method in class MineSweep3D
popup window when winning the game

A C E G I K L M N O R S W