Upp till Nadas utbildningssida.
Endast de teknologer som studievägledningen lagt in i Ladok som studerande på en kurs kan godkännas på kursen. Vill du läsa en kurs som inte är obligatorisk för dig måste du alltså först välja kursen vid ditt programs studievägledning som måste godkänna ditt val. |
Kursnummer och kursnamn | Målgrupp | Perioder 2004/2005 | |||
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | ||
2D1310, Programmeringsteknik | Öppen1 |
![]() |
![]() | ||
I1 |
![]() |
![]() | |||
Media1+CL1 |
![]() |
![]() | |||
2D1320, Tillämpad datalogi | I2+Media2+CL2+BIKLMTV4 |
![]() |
![]() | ||
B+I+K+L+M+T+V+Bio |
![]() |
![]() | |||
2D1334, Databasteknik | alla utom D |
![]() | |||
2D1352, Algoritmer, datastrukturer och komplexitet | alla |
![]() |
![]() | ||
2D1373, Artificiella språk och syntaxanalys | alla |
![]() | |||
2D1381, Industriella tillämpningar av artificiell intelligens | alla |
![]() |
![]() | ||
2D1385, Programutvecklingsteknik | E+Med |
![]() | |||
F+I2+BIKLMTV |
![]() | ||||
2D1387, Programsystemkonstruktion med C++ | alla |
![]() |
![]() | ||
2D1390, Internetprogrammering | alla |
![]() | |||
2D1482, Webbservertillämpningsprogrammering | alla |
![]() | |||
alla |
![]() | ||||
2D2050, Programmering, grundkurs | HMed |
![]() |
![]() | ||
2D2051, Databasteknik och datorkommunikation | HMed |
![]() | |||
2D2052, Grundläggande internetprogrammering | HMed |
![]() |
Kursnummer och kursnamn | Målgrupp | Perioder 2004/2005 | |||
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | ||
2D1323, Datorgrafik med interaktion | alla utom D |
![]() | |||
2D1348, Kommunikation och information | Media1 |
![]() |
![]() | ||
2D1400, Interaktiva medier | D,Med | ges inte varje år | |||
2D1408, Utvärderingsmetoder inom MDI | D,E,F,I |
![]() | |||
2D1410, Användarcentrerad programutveckling | D,E,F,I |
![]() |
![]() | ||
2D1416, Datorstöd för samarbete | D,E,F,I |
![]() |
![]() | ||
2D1418, Språkteknologi | alla |
![]() | |||
2D1620, Människa-datorinteraktion, introduktionskurs | D,E,F,I |
![]() | |||
2D1622, Människa-datorinteraktion, fortsättningskurs | D,E,F,I |
![]() | |||
2D1625, IT-design för funktionshindrade | alla |
![]() | |||
2D1650, Datorspelsdesign | alla |
![]() | |||
2D1651, Datorspelsdesign med avancerad grafik | Interaktiv medieteknik |
![]() |
![]() |