2D1446 Komplexitetsteori

Resultat av kursutvärdering


    13 frågor väntar på svar och en eller annan kommentar.


  1. Upplever du kursen som lätt eller svår?

    1. 0% (0 st) Mycket lätt.  
    2. 11% (2 st) Lätt.  
    3. 5% (1 st) Medel.  
    4. 53% (10 st) Ganska svår.  
    5. 32% (6 st) Mycket svår.  


  2. Fick du i början av kursen klart för dig vad kursens mål var?

    1. 84% (16 st) Ja.  
    2. 11% (2 st) Tveksam.  
    3. 5% (1 st) Nej.  

    Om inte, vad hade du velat veta?

    Fritextsvar borttagna.


  3. Tycker du att kursen är intressant och meningsfull?

    1. 63% (12 st) Ja, mycket.  
    2. 37% (7 st) Ja.  
    3. 0% (0 st) Neutral.  
    4. 0% (0 st) Inte särskilt.  
    5. 0% (0 st) Nej.  


  4. Vad tycker du om kursboken?

    1. 5% (1 st) Mycket bra.  
    2. 53% (10 st) Bra.  
    3. 21% (4 st) Hyfsad.  
    4. 11% (2 st) Mindre bra.  
    5. 5% (1 st) Dålig.  
    6. 5% (1 st) Har inte använt den.  

    Ev. kommentar om boken (ange både starka och svaga sidor -- och tala om vilket som är vilket):

    Fritextsvar borttagna.


  5. Hur stor del av föreläsningarna har du varit på?

    1. 11% (2 st) Mindre än 20%.  
    2. 0% (0 st) 20-40%.  
    3. 16% (3 st) 40-60%.  
    4. 26% (5 st) 60-80%.  
    5. 47% (9 st) Mer än 80%.  


  6. Vad tycker du om föreläsningarna pedagogiskt sett? (Förklaras stoffet bra? Talar och skriver läraren tydligt? Används stordia i lagom omfattning?)

    1. 42% (8 st) Mycket bra.  
    2. 37% (7 st) Bra.  
    3. 11% (2 st) Acceptabelt.  
    4. 0% (0 st) Mindre bra.  
    5. 0% (0 st) Dåligt.  
    6. 11% (2 st) Har inte deltagit.  

    Ev. kommentar om föreläsningar:

    Fritextsvar borttagna.


  7. Vad tycker du om examination med inlämningsuppgifter?

    1. 68% (13 st) Mycket bra.  
    2. 32% (6 st) Bra.  
    3. 0% (0 st) Acceptabelt.  
    4. 0% (0 st) Mindre bra.  
    5. 0% (0 st) Dåligt.  

    Ev. kommentar om inlämningsuppgifter:

    Fritextsvar borttagna.


  8. Hur svår var första omgången med uppgifter på en tiogradig skala där 1 är mycket lätt och 10 är mycket svår?

    1. 0% (0 st) 1  
    2. 0% (0 st) 2  
    3. 5% (1 st) 3  
    4. 16% (3 st) 4  
    5. 5% (1 st) 5  
    6. 16% (3 st) 6  
    7. 26% (5 st) 7  
    8. 21% (4 st) 8  
    9. 11% (2 st) 9  
    10. 0% (0 st) 10  


  9. Hur svår var andra omgången med uppgifter?

    1. 0% (0 st) 1  
    2. 0% (0 st) 2  
    3. 5% (1 st) 3  
    4. 5% (1 st) 4  
    5. 11% (2 st) 5  
    6. 21% (4 st) 6  
    7. 26% (5 st) 7  
    8. 21% (4 st) 8  
    9. 5% (1 st) 9  
    10. 5% (1 st) 10  


  10. Hur svår var tredje omgången med uppgifter?

    1. 0% (0 st) 1  
    2. 0% (0 st) 2  
    3. 0% (0 st) 3  
    4. 11% (2 st) 4  
    5. 0% (0 st) 5  
    6. 11% (2 st) 6  
    7. 26% (5 st) 7  
    8. 21% (4 st) 8  
    9. 21% (4 st) 9  
    10. 11% (2 st) 10  


  11. Vad borde man ändra på i kursen (varför är det inte bra och hur blir det bättre)?

    Fritextsvar borttagna.


  12. Vad borde man låta vara som det är i kursen?

    Fritextsvar borttagna.


  13. Övriga kommentarer om kursen:

    Fritextsvar borttagna.


migo@nada.kth.se

Denna sammanställning har genererats med ACE.